Kräftor och oralsex!!!!

Morsning korsning.........
Måndag idag, har jobbat som vanligt och avslutat dagen med att ligga i sängen och stirra i taket......låter underbart va???? :D
Oki..är lite låg.....har väldans ont, längtar efter min bettskena och en ny säng :S.....kanske en ny nacke ochså vore bra....
Men i sverige får man bara vara sjuk ett år ;) så det är bara att resa sig.....

Helgen var lugn men lite dåligt med sömn...både frivilligt och tvärtom.....
Lördagen tillbringade jag i Kungens kurva, lillmonstret var på kalas i Heron City , och jag passade på att mysa runt på IKEA :) deras kortterminaler funkade inte, vilket gjorde att det var behagligt mycket folk......
Senare på lördagen drog jag till en kär vän och käkade kräftor :D super mysigt......hade dock svårt att sova...pga dunka dunka, snark varvat med "rått" spring......... :)

Söndagen tillbringade jag med Tskedsgumman...hon hade lagat så god ungersk mat...fyllda paprikor..MUMMMMA!!!
Å så till den rfterlängtade rubriken????? ORALSEX???? Vad menar hon ????? Åhhh vad nyfikna ni är va???? :D

Vi låter bilden tala för sig själv.........

Fick en chock när jag tittade ut ur köksfönstret...tro mig det var på riktigt :D Mooooohahahahah


Kräftor, bubbel, härligt sällskap......:)


Moi i lördags:)

Nee, dax att fortsätta stirra sönder taket......;)
Puss puss


Kommentarer
Postat av: mum

Va du är vacker puss mum

2009-08-21 @ 21:42:25
Postat av: Anonym

mmmm..., jättevacker!!!

2009-08-26 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: