Blått blått blått

Japp jag ser blåbär vart jag än tittar:)
Vi var ute igår i Östergötlands mörka skogar.....jag är hundra procent säker att jag hörde vildsvin grymta;)mamma sa dock att det inte va så, och hon borde ju veta då hon är släktens egna skogsmulle:D
Jag och mamma låg på en filt i skogen, där vi åt bullar och drack kaffe medans mina monster fick plocka ihop ca sju liter blåbär;)sen fick dom bära hem mig och min mor plus alla båbär........
Neee riktigt så va det inte=)
Här nere i kolmården är det rena semesterlivet för mig, älskade mamma lagar super god mat, jag behöver inte göra ett skit mer än att tänka.....vilket i sig inte är så jädrans bra, då jag är en hejare på att tänka negativt ibland.....eller oftast;)Hmmmmm
Så för att skingra tankarna har jag läst ut en 400 sidors bok på ca 4 tim......(ja, ni behöver inte säga nåt....jävligt intelligent ä ja)
Boken jag läst ut är den första av twilight böckerna, och jag är så beroende att jag nästan satte mig på tåget för att åka hem å hämta den andra boken, som jag såklart glömde hemma........eller NEJ, jag glömde den inte jag underskattade min förmåga att läsa fort, trodde 400 sidor skulle räcka lite längre........
Så nu när jag inte har nåt att läsa, så har jag lagt beslag på mors löparband:D vilket var otroligt mycket jobbigare än att läsa;)
På torsdag ska vi åka ut med båten, fucking härligt......vi ska till Björnö.....vart annars liksom????vi bor ju med en Björn:D

Tyvärr kan jag inte lägga upp nå bilder från denna dator, så får lägga upp bilder när jag kommer hem på lördag, då jag förresten ska på fest........

Snart ska vi ner till strandkafeet, å fika:)
Puss
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: