En hel vecka =)

Hihih, jooo är inte snabb på att blogga numer... fast har varit sjuk =( är iof fortfarande lite snuvig =)
Vad har hänt då?
Föra helgen var super  mys, på fredagen var vi ute och dansade, lördagen var jag fylle chaffis till släkten =) vi var på Botkyrka rockfestival, min älskade kusin spelade... dom var grymt duktiga. Även lilla mormor var med och diggade till dödsmetal ;D hon är juuu så underbar!
Sen har jag jobbat och stått i ... så igår skulle jag på middag hos en kompis, trots att jag var sjuk... dock gör ju vin så man liksom kommer igång ;P så självklart slutade det med att hon bjöd ut mig =) underbara vän=) vi hade riktigt skoj...
Slänger in bilder =)
Puss




Fyllechaffisen väntar på fyllona ;D







Här diggar mormor=)))


Utgången igår =)))



Fick låna en killes motordrivana sparkcykel=) som jag körde...

Jag behöver KÄRLEK =)))

Tydligen slutade kvällen inte som jag ville ;P hahaha
Fängslande va =P

Nee nu ska jag städa =)
Åhhhhh vad jag längtar till nästa helg <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: