Konstig känsla

Ibland får man bara en konstig känsla... Ska man då ta denna känsla på allvar.. Lr ska man strunta i den? Ni vet man känner en olustig känsla, som om nån försöker säga en nånting.... Lustigt är det ivf:)
Här är kl ivf 23.00 och det är fullt hus, min äldsta son har precis byggt ihop sin robot som han fick i julklapp, beskrivningen var på engelska och man skulle bygga den radiostyrda roboten helt från grunden, med sladdar å diverse ting som hör till:) han grejade det helt själv, sjukt impad är jag:)) har jobbat med elektronik i över tio år och jag hade aldrig grejat det:) vilken grabb man ligger inne med:)))))
Imorgon är jag ledig... Vart en arbetsdag denna vecka, alldeles lagom tycker jag;) så borde det alltid va:) annars då??? Jo , sjukt ont i magen nu:/ men men....
På fredag åker jag ner till Norrköping för att fira in det nya året:)
Hoppas på ett sjukt bra år med hälsan på topp;)
Puss



Kommentarer
Postat av: Stoffe

2011-12-29 @ 13:43:41
Postat av: Stoffe

En olustig känsla kan va så mycket eller ingenting.

Svårt att säga.



Hoppas magen blir bättre.



Gott nytt!!

2011-12-29 @ 13:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: