Söndag

Hejsan:-)
Haha... Vet... Bilderna;) har nu äntligen lagt över dem från mobil till dator:) och vad händer??? Datorn knäppar sig:( men jag fixar det!!!
Helgen har varit kanon:) i fredags kom Jenny över med sina fina flickor:)
Vi hade jätte mysigt:) älskar min syster så massor... Hon är så fiiiiin... Bryr sig om alla andra så mycket, och ställer alltid upp:))))
Vi åt gott, å lite bubbel slank ner:)
På lördagen, klippte och slingade hon mig, sen var vi hos mormor och åt fantastisk goooo mat!!!!
Där träffade vi även våran lilla kusin med bebis <3 så söt!!!

Annars är läget skit just nu kan jag säga:-( nu är det väldigt viktigt att jag vårdar mitt psyke och kropp kan jag säga!!!!!
Men det ska jag väl klara?????

Nu en PW

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: