Semester

Imorgon jobbar jag sista dagen, sen är jag ledig tio dagar:-) wiiihaaaa!
Åker ner till mamma med barnen imorn kväll, där ska släkten fira tillsammans<3 har längtat sååå efter dem alla!!!
Söndag åker jag upp en sväng, och sen ner på måndag igen;-)

Har de sista dagarna börjat fundera lite...kanske är de så att den där passionen inte är nödvändig... Kanske väger trygghet och självsäkerhet tyngre... Kanske jag kan börja se med andra ögon... Borde tänka till lite, vad är viktigt ...... Kanske de är så att nåt börjar komma? Kan de vara så? Har jag bara blundat? Kanske finns där... Betydligt närmre än jag trott!!! Vi låter tiden utvisa... Men jag måste få veta, tänker inte lämna det orört... Och kanske missa, nej det vägrar jag!!!!

Stans mag å huvudvärk... Jag går å sover!!!

Tjiiing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: