Huhuhu!

Detta väderomslag sänker mig:-/
Låg med stans huvudvärk på jobbet idag, dock vart de bättre med lite mörkchoklad;-)
Imorgon ska Nina vara hurtig å springa vårruset :-) ska bli skoj... Efter ska vi ha picknick .... Hoppas det inte regnar bara!!!!!!
Annars blir denna vecka lugn, har mina älskade barn, å de känns riktigt skönt! Har saknat dem så mycket och att få ha dem hemma igen glädjer mitt hjärta<3
fredagkväll tar jag å kör ner till min älskade lilla mamma :-) ska bli härligt !!!!!!
Sen vill jag bara säga, kan de va så att de ä min tur nu? Jag hoppas så innerligt!!! Sen vill jag ochså säga att min familj är de mest underbaraste människor i världen, även mina vänner...
Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: