Jo men ja...

Jobbat tre dagar nu, eller jobbat å jobbat... Inte vart ute så mycket utan mest jobbat framför datorn och bokat upp besök ....
Micke var jätte nöjd med sitt kalas, så kul när alla mina nära kommer:) lilla tskedsgumman , söta mammi och mina fina syskon :))))
Idag hände nåt otroligt pinsamt :) jag gick in i fel lägenhet :-/ tror du man är väck då eller :-))
Annars är allt ok, eller kanske inte.. Ska inte gnälla men mina didkbråk verkar blitt värre :( har nu bokat tid hos min läkare, se om det finns nåt att göra :(
Tappar hörseln allt oftare nu:( och även konstiga synrubbningar :( fyyyy och usch , sen gör de ont ochså... Vissa perioder är värre än andra... Som nu.. När det smärtar från nacke ner till benen, så de inte går å dova :-/
Jaja.. Färdig gnällt om det nu :-D
Nu ska jag ut och promenera :)
Ja , en sak till ... :)i morgon ska jag få skjuta med värsting vapen :-) på skjutbana ;) åhhh :) kan låta våldsamt ;! Men jag lääääääängtar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: