Fredag!

Hej hopp!
Kom precis hem, är fortfarande hängig:( hade feber på jobbet idag....försökte verkligen hålla god min, men det var inte lätt!
Chefen kom med en super drink till mig:) febernedsättande....gulligt va:D
Så..ikväll blir det til att kurera sig!!!
Älskling, mina ville ochså ha pannkakor, så då blir det så:) med grädde till och kanske en kladdkaka till efterrätt!!!

Titta vilken fin present jag fick av lillmonstret när jag hämtade honom på
dagis:) Älskar dig plutten!!

Jaaa, vad händer annars i helgen då?
1, bli frisk
2, se hockey ikväll
3, Homeparty hos syster ( om jag mår bättre)
4, Gitarrlektion
5, träffa M

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) det blev skinksås....

2009-05-08 @ 20:41:51
Postat av: Daniel

Härligt med kladdkaka - det behöver alla ibland!!

2009-05-09 @ 21:30:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: