KONGEEENS KOOOOORVA :-D

Haj everybooodyyyy =)
Jobbar i kungenskurva har gjort det sen i onsdags och det är faktiskt mysigt här ;D man kan springa runt i pyamasbyxor och sockor i butiken och smutta på en  kopp kaffe ;-D (bildbevis kommer)
I morgon är det fredag och jag hoppas jag ska vara mycket pigg efter jobbet så jag pallar köra ner på fredagkväll vill ju så gärna de juuuuu ;-D annars blir de på lördagmorgon!!!! ska iväg på lite bus ;-P
I morgon kopmmer min mor hem från Thailand, och jag blir av med min älskade vän Zivan =( lr förresten, jag struntar nog i att lämna tillbaka henne helt enkelt, och när jag ändå håller på tror jag att jag även behåller bilen ;-) fast mamma, du får gärna stå på bilen fortfarande ;-D och tanka den emellanåt =) hahahah neeee SKOJA BA!! klart du ska få din vovvsing tillbaka!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: