Hur snabbt kan man glömma en person?

Ja... man lär känna en person.... tror man ivf.... fast igentligen har man ingen aning om att man absolut inte har en aning om :P vem den här personen är ??? Hängde ni med?
Haha... jag har jätte svårt att bli KÄR , lr förr trodde jag att jag hade jätte lätt att bli kär, jag föll som en fura jämt, men sen kunde känslorna bara försvinna lika snabbt.. och då har man ju i efterhand fattat att det inte kan ha varit riktig kärlek...
När jag och mitt ex gick skillda vägar, var jag helt övertygad att jag aldrig någonsin skulle kunna hitta någon att leva med, lr rättare sagt aldrig känna den där riktiga förälskelsen !!! När man verkligen inte tänker på alla problem som finns utan bara ser alla MÖJLIGHETER,!
Jag har förstört så många chanser till otroligt lyckade förhållanden hela mitt liv... varför?? jo för jag inte kännt den där heta passionen, som jag tror ska finns där direkt!!!!
Jag vet ju med mig att jag fått fruktansvärda heta känslor för en person jag kännt i flera år.... så där borde det väl ringt en liten klocka!!!!
Sen har ju även jag väldigt svårt att skilja på passion och riktig kärlek... visserligen funkar det inte med riktig kärlek om passionen inte finns!!!! dock kan det vara väldigt svårt att skilja dessa åt.... speciellt om man är väldigt passionerad sj ;P
Vart ville jag då komma med detta inlägg ???? Ingen jädrans aning.....
Kan det vara så att hösten är här, och alla singlar vill inte va singlar längre??? vi vill ha nån som värmer ,håller hand, älskar :D vem vill inte de lixom....
Men kom ihåg ... man är en egen individ.... och kan man inte va själv kan man inte leva i ett förhållande heller!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Stoffe

Uff att va kär shit tror inte ens jag kommer ihåg hur det känns, det va för många år sen jag kände något sådant. Fast det blir väll lite va man gör det till också.



Kan väll ha någon som värmer dig och håller handen och älskar dig även fast du är singel. Har fungerat bra för mig, sedans jag blev singel nu höst.



Kram

S

2011-10-12 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: