Jaha

Huuujeeeeda mig!!!
Hur mår ni? Allra bäst hoppas jag :)

Själv mår jag Inge bra faktiskt :( hatar att gnälla.... Men inget känns kul :( är så trött på att ha ont :( trött jämt.. Orkar inte äns med roliga ting:( längtar hela dagarna tills jag får komma hem och lägga mig :-/
Måste börja träna, när jag gick varje dag vart faktiskt nacke och axel lite bättre, men nu har jag inte haft tid... Sen blir de ju natta så fort och regn å rusk... Då är man inte så sugen på att gå ut å gå ;)

I morgon är det dop :) ska bli mysigt.. Kusinens bebis :)
Annars då?
Jo, varit i Karlskoga samt Hallsberg å jobbat i veckan, endel möten och träningar för Micke :)
Nu är det ivf helg , vi kollar på X-men äter ostbricka och myyyyyyser!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: