Firar lite idag!

Så nu är en av två magnetröntgen klara :-/ kan ju inte påstå att det är direkt upphetsande att åka in halvnaken i ett rör som låter så högt att det känns som någon står och mejar med en ak4 vid örat :-/ men det måste göras:)

Sen ljög ju killen som körde in i mig, och dom sket i att skriva papper trots stora skador, jag hade enbart regnr på bilen bakom mig och försäkringsbolaget behövde den sista bilens regnr vilket jag inte hade... Fick mejl att dom då inte kunde göra nån skyldig vilket skulle innebära att jag måste pynta min självrisk själv, vilket är helt sjukt! Här står man still vid en rondell, postbil kör in i bilen bakom mig som pga dåligt avstånd kör in i mig, eller så var det han bakom som körde in i mig och postbilen därefter in i honom.... Det vet ju inte jag:( men kan ju förklara varför killen bakom var riktig otrevlig och hotade typ mig :-(

Hursom fick jag mejl från mitt bolag, som nu helt befriar mig från olyckan :) tyvärr hjälper ju inte det min nacke och axel men en befrielse ändå !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: