Nya skor och en spännande sak!

God morgon!
Sitter här med min ägglatte med kanel, slurp så gott!
Igår var jag ochså ledig, behövde det..! Åkte med bästis och shoppade lite :) hittade två jätte fina bikinis, top, shorts och nya sandaler som jag älskar.

Sen såg jag ju självklart Sverigematchen, gick ju inte så bra men håller tummarna att vi spöar Belgien!
Igår fick jag ett samtal, sjukt spännande.. Avslöjar dock inget ännu ;) då jag inte tror att detta kommer rå hem.😉men drömma kan man ju få göra ett tag ivf!
Idag är jag helt solo, har inte hänt sen istiden... ;-) tänkte försöka städa lite och ta mig till gymmet då det är översvämningar ute så en pw är inte aktuellt ! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: